Pages

Monday, July 8, 2013

Other Goods Receipt : SAP SOD (segregation) transactions conflicts matrix

ID=MB1C vs LI12 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Change Inventory Count (MB1C vs LI12) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs MI05 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Change Inventory Count (MB1C vs MI05) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs MM02 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Change Material (MB1C vs MM02) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs MMAM Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Change Material Type (MB1C vs MMAM) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs MI02 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Change Physical Inventory Document (MB1C vs MI02) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs LI02 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Change System Inventory Record (MB1C vs LI02) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs LI21 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Clear Inventory Differences  vs  MM vs IM (MB1C vs LI21) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs LI20 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Clear Inventory Differences (MB1C vs LI20) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs FCH5 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Create Check Information (MB1C vs FCH5) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs MMZ1 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Create Material  vs  General (MB1C vs MMZ1) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs MM01 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Create Material (MB1C vs MM01) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs MI01 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Create Physical Inventory Document (MB1C vs MI01) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs LI01 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Create System Inventory Record (MB1C vs LI01) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs LI11 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Enter Inventory Count (MB1C vs LI11) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs MI09 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Enter Inventory Count w/o Document (MB1C vs MI09) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs MI04 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Enter Inventory Count with Document (MB1C vs MI04) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs MB1A Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Goods Withdrawal (MB1C vs MB1A) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs F110 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Parameters for Automatic Payment (MB1C vs F110) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs F vs 53 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Post Outgoing Payment (MB1C vs F vs 53) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs FBZ2 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Post Outgoing Payments (MB1C vs FBZ2) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs F vs 48 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Post Vendor Down Payment (MB1C vs F vs 48) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs MI20 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Print List of Differences (MB1C vs MI20) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs MI07 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipt vs Process List of Difference (MB1C vs MI07) Conflict SCORE=100
ID=MB1C vs ME57 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipts vs Assign and Process Requisitions (MB1C vs ME57) Conflict    
ID=MB1C vs ME59 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipts vs Automatic Generation of POs (MB1C vs ME59) Conflict    
ID=MB1C vs ME59N Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipts vs Automatic generation of POs (MB1C vs ME59N) Conflict    
ID=MB1C vs MI38 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipts vs Batch Input: Count and Differences (MB1C vs MI38) Conflict    
ID=MB1C vs MI40 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipts vs Batch Input: Doc. (MB1C vs MI40) Conflict    
ID=MB1C vs MI37 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipts vs Batch Input: Post Differences (MB1C vs MI37) Conflict    
ID=MB1C vs ME22 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipts vs Change Purchase Order (MB1C vs ME22) Conflict    
ID=MB1C vs ME22N Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipts vs Change Purchase Order (MB1C vs ME22N) Conflict    
ID=MB1C vs LI21 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipts vs Clear Inventory Differences in MM vs IM (MB1C vs LI21) Conflict    
ID=MB1C vs MI10 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipts vs Create List of Differences w/o Doc. (MB1C vs MI10) Conflict    
ID=MB1C vs MI08 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipts vs Create List of Differences with Doc. (MB1C vs MI08) Conflict    
ID=MB1C vs ME25 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipts vs Create PO with Source Determination (MB1C vs ME25) Conflict    
ID=MB1C vs ME21 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipts vs Create Purchase Order (MB1C vs ME21) Conflict    
ID=MB1C vs ME21N Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipts vs Create Purchase Order (MB1C vs ME21N) Conflict    
ID=MB1C vs ME27 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipts vs Create Stock Transport Order (MB1C vs ME27) Conflict    
ID=MB1C vs ME58 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipts vs Ordering: Assigned Requisitions (MB1C vs ME58) Conflict    
ID=MB1C vs MI07 Conflict     ,DESCRIPTION=Other Goods Receipts vs Process List of Differences (MB1C vs MI07) Conflict